dimarts, 2 d’abril del 2013

Divisions per dues xifres
Com ja sabeu duim una bona temporada aprenent les divisions per dues xifres però són ben males d'aprendre i molt bones d'oblidar. Perquè això no ens passi necessitam practicar.
Aquí vos deix dues pàgines que vos poden ajudar a practicar:

       1.- Aquesta és senzilla (et va dient quan t'equivoques)

                      Divisions per dues xifres senzilles
 

      2.- Aquesta és més complicada (només et corregeix al final)
  
                         Divisions per dues xifres una mica més complicades


ÀNIMS I A PRACTICAR

19 comentaris:

  1. a la meva mara va dit que en fegues 10 perque si no me castigara


    nuriam m.c

    ResponElimina
  2. E fet les complicades i ma costat molt
    MARC

    ResponElimina
  3. Asigut mol dificil ma costat molt pero a suigut molt itretengut...





    HELIO

    ResponElimina
  4. jo n´he fetes moltes que me posaba mun pare



    Daniel

    ResponElimina
  5. no o se fer.


    claudia seguí covas

    ResponElimina
  6. Aquestes divisions i activitats son molt entretengudes.
    M.Magdalena

    ResponElimina
  7. aquesta activitat a estat molt entretenguda



    ara ma va millor fer divisionsde 2 xifres




    gracis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! adeu
    pau

    ResponElimina
  8. M an ajudat a estudiar .
    Jaume C

    ResponElimina
  9. A sigut molt divertit pero un poc dificils

    ResponElimina
  10. He guanyat a la màquina!!!!!!!!!



    MARIO

    ResponElimina
  11. Xisca,a mi les facils m'han anat bé però
    les dificils son molt complicades.


    LAURA

    ResponElimina
  12. An estat diertides pero un poc difisils.


    Marga

    ResponElimina
  13. A jo m'ha agredat molt ses divisions de 2 xifres han estat molt divertides.

    M.Magdalena.

    ResponElimina
  14. no m'agrada dividir es molt dificil aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaunque per vosaltres siguin facils.NO SE DIVIDIRRRRRRRRRRRRRRR.


    VOS HO DIU NA:CLAUDIETA SEGUÍ

    ResponElimina
  15. Ep, jo sóc de lletres i hi ha una falta al títol. La podeu corregir?

    ResponElimina
  16. Perdoneu, sóc la mateixa d'abans, la de la falta, que m'he precipitat, ara he continuat llegint i he vist que sou de ...

    ResponElimina